Marilenedownunder.reismee.nl

Today's the BIG day!

Lieve allemaal,

Vandaag is het dan zover; na vorig weekend een heel 'afscheidsweekend' te hebben gehad, ga ik vandaag ein-de-lijk naar Australië! Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de lieve cadeautjes, Hollandse pakketten, geluksbrengers en liefde die ik van jullie heb ontvangen! Deze herinneringen maken het natuurlijk éxtra lastig om weg te gaan, maar alle familiefoto's zitten netjes in een mapje en draag ik bij me!!

Kiss

De afgelopen weken waren enorm hectisch met alles wat er geregeld moest worden, dingen die absoluut niet vergeten mochten worden en natuurlijk het inpakken van de koffer! Zometeen gaan de aaallerlaatste dingetjes erin, en dan gaan we vanmiddag richting het vliegveld!! Daar staat voor mij al gelijk de eerste ''proef'' te wachten: bijna 27 uur lang helemaal alleen zijn... Gelukkig heb ik allemaal ervaren reizigers om me heen die tips geven en vooral zeggen: geniet!! En dat ga ik dan ook maar doen; van het vliegen, van het énorme vliegtuig (voor de liefhebbers: ik vlieg van Amsterdam naar Dubai in een Airbus a380!!), en van het feit dat ik de mogelijkheid heb om deze enorme ervaring aan te gaan!

Lieve allemaal, voor nu was dit het! Natuurlijk laat ik het jullie allemaal weten wanneer ik ben aangekomen bij m'n gastgezin & in het land waar een enorm avontuur op me te wachten staat!

Nu dus nog een hele dikke kus en knuffel vanuit het kleine Empel en jullie horen snel van me vanuit AUSTRALIË!!

Liefs, Marilène

Reacties

Reacties

Remko

You go girl, je gaat een fantastisch avontuur aan!
Zodadelijk naar Schiphol....En dan down under!

Nicole

Een goede reis en heeeeeel veeeeel succes en plezier!! Geniet ze....????

Femke Haan

Yeahaaa!! Het gaat beginnen stoer ding!! Enjoy!!

oma Hennie

Van mama gehoord dat je goed bent aangekomen!
Fijn, nu kan langzaamaan het grote avontuur beginnen!
Een knuffel vanuit een regenachtig Nuenen!!
oma Hennie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!