Marilenedownunder.reismee.nl

I've got a family!

Jaaaaa, ik zal jullie niet langer in spanning houden: ik ben geplaatst!! Vanaf half oktober ga ik in een suburb van Sydney (Ik herhaal; Sydney) wonen en daar zorgen voor 2 hele lieve jongetjes!

Laughing
Empel zal verruilt worden voor Lane Cove West en we gaan van Den Bosch naar Sydney!! De familie woont in een, ik citeer: ''safe, friendly and lovely home environment in a very leafy green suburb which is also very close to Sydney centre.''

Wat kan er dus veel gebeuren in een korte tijd! Nog geen 3 weken geleden lanceerde ik mijn eerste blog om te vertellen dat ik naar Australi毛 ga en vanaf dat moment is alles z贸 snel gegaan!

Op 1 september kreeg ik mijn inloggegevens voor de site en tot mijn verbazing had ik al gelijk een match met deze familie! Ik mailde ze gelijk om te zeggen dat ik super blij was en om af te spreken voor een skype-gesprek om elkaar beter te leren kennen. Zodoende dat ik op zondag 4 september voor m'n laptop zat om met de ouders te skypen! Eigenlijk de hele week geen spanning gevoeld, maar 2 minuten voordat ze belden kreeg ik het wel even benauwd: waar ga je het nou over hebben met mensen die je nog n贸贸it hebt gesproken? Gelukkig was dat gevoel gelijk weg vanaf het moment dat we elkaar zagen; ze wilden z贸veel van me weten dat er geen tijd was voor ongemakkelijke stiltes. Ze lieten me zelfs al de keuken zien (''since you love baking so much'') en kort ook even de woonkamer die ik deel met het oudste kindje! Ze vertelden dat ze nog meerdere gesprekken zouden hebben die week, dus dat ze me het weekend daarop wat zouden laten weten. Dus de hele week maar doorgaan met de alledaagse dingen en hopen dat het snel weekend werd! Op woensdag nog een bijeenkomst van Travel Active, waar je alleen maar n贸g enthousiaster wordt als je ook verhalen van anderen hoort!

Zaterdagochtend vertrok ik met mama naar Parijs voor een weekendje als cadeautje voor m'n (bijna) 18e verjaardag, maar niet voordat ik het potenti毛le gezin had gezegd weg te zijn en dus niet direct te kunnen reageren. Parijs is geweldig, maar het werd zondagochtend n贸g leuker:

''We are very pleased to let you know that we would love to have you as our next au pair! We felt that the connection is there and you would be a good fit to our family.'' Ik heb ze natuurlijk gelijk teruggemaild dat ik heel graag hun au pair wil zijn en niet kan wachten om een deel te worden van hun familie

Smile

Vanaf nu begint het geregel want de familie wil me graag al over ongeveer een maand verwelkomen dus hoppa; visum aanvragen, vliegticket boeken, verzekering regelen (ehh Pap?) en ga zo maar door! Maar eerst; genieten van een heerlijk stamppotje wat mama nu aan het maken is (kan je dat invriezen zodat ik het mee kan nemen?) en van alle lieve mensen die ik om me heen heb en die ik stiekem heeeel erg ga missen. (Mam, ik heb die levensgrote poster van jou 茅cht al gezien en ja ik hang m boven m'n bed

Kiss
)

See you soon!

Reacties

Reacties

Nicole Harmsen

Super gaaf Maril猫ne en al snel! We zullen je gaan missen....

Opa John

Hoi Marilene,

We zijn blij voor jou dat je al zo snel een leuke familie hebt gevonden; en nog wel in Sidney !! We gaan meeleven met je belevenissen in het land van de Aussies. Je gaat vast nog wel naar rugbygames en Australisch voetbal kijken. Ook het Opera-house zal wel op je verlanglijstje staan.
Om je al een beetje een Aussie te voelen kun je morgen (zondag 1 oktober) ook al naar de Formule-1 race in Sepang kijken. Aussie Daniel Ricciardo vertrekt dan van plaats 4. De race begint om 09.00 uur Nederlandse tijd.

Oma zegt dat ik het verhaal niet te lang moet maken daarom stop ik hier met mijn verhaal.

Ik wens je in Australie de tijd van je leven !

Groetjes en kussen van je opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!