Marilenedownunder.reismee.nl

I'M GOING DOWN UNDER!!

Ja ja, jullie lezen het goed; voor mij deze week geen introweek voor een nieuwe studie, maar skypen met Travel Active en vervolgens dit mega leuke bericht krijgen:

Beste Marilène,

Gefeliciteerd! Travel Active heeft je geaccepteerd voor het Au Pair programma. Over een tijdje vertrek jij naar Australië voor een avontuurlijke en onvergetelijke ervaring!

Vanaf nu ben ik in Australië op het internet te bewonderen als 'au-pair to be'!!

Laughing
Na het bezoeken van informatie-bijeenkomsten, het kletsen met papa, mama & fab en het heeeeeel veel nadenken of ik het wel durf, heb ik vorig jaar November besloten om aankomend jaar niet te gaan studeren maar als au-pair in Australië te gaan werken. November? Ja, November 2015! Australië? Ja, Australië! Heel veel formulieren, doktercontroles, skypegesprekken en hele lieve referenties later, kreeg ik dus vandaag bericht dat ik ben geaccepteerd voor het programma. Vanaf nu sta ik op een Australische site voor au-pairs en kunnen gezinnen 'interesse' in mij gaan tonen. Wanneer ik weg ga is nog niet duidelijk aangezien ik nog niet weet bij welk gezin ik terecht kom en vanaf wanneer ze me nodig hebben! Maar jeetje ik wist dat een mens veel kon nadenken, maar nog steeds blijven mijn gedachten rondtollen; waar ga ik eigenlijk aan beginnen? Minimaal een half jaar zal ik in een Australisch gezin gaan zorgen voor, nog onbekende, kindjes. Totaaal buiten m'n eigen, veilige comfortzone en dat is nogal wat voor iemand die enorm van routine houdt
Wink
Maar oh, oh, oh wat kijk ik ernaar uit om de Australische 'No Worries' cultuur te gaan ontdekken, prachtige nieuwe plekken te gaan bezoeken, koala's te gaan knuffelen en een 'eigen leventje' te gaan leiden aan de andere kant van de wereld. Het zoeken naar een gezin is vanaf nu dus definitief gestart, en dat hebben Fab en ik dan ook maar gelijk gevierd met een lekker etentje
Smile
En wat doe je als je je familie tegenkomt op de kermis? Dan ga je, compleet buiten je comfortzone, met je neefje in een vrije val van 90 meter; je moet ergens beginnen toch
Wink

See ya mate!

Ps. Als je op de hoogte wil blijven van mijn avontuur, vul dan rechts van deze blog je e-mail in!

Reacties

Reacties

Femke

Yeehaa! Het besluit is genomen alles is in werking gezet om naar Australië te gaan! Super nieuws en een super ervaring zal het worden!! We volgen je op de voet als je Peetoom en Peettante fanclub????

Femke

Fanclub!!!!

Remco

Hoe cool !!!

Remko

Hey lieve kleine dochter, Super leuk, erg dapper besluit en ik ben dan ook erg trots op je! Bij het lezen voel ik al gelijk een schok van emotie door mijn lichaam gaan...Het gaat een great experience voor je worden die je de rest van je leven zal blijven herinneren. ???????? liefs en dikke kus papa

Oma Carla

Lieve Marilene,een goeie start met een mooi verhaal.
Fijn dat je nu zekerheid hebt,ik wist 't natuurlijk al omdat
je het zelf was komen vertellen wat ik heel leuk vond.
Ik vind dat 't nu wel heel erg dichtbij komt.Ik wens je heel
veel succes met de verdere voorbereidingen,met liefs Oma Carla.xx

Ingrid

Hoi marilene! Ik ben nu ook aangemeld . Ik hoop datje goed bent aangekomen. Veel liefs en een dikke knuffel van ons viertjes. ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!